Planning
Veelgestelde vragen
Updates
De gemeente Etten-Leur en gemeenteraad willen zichtbaar en benaderbaar zijn. Daar hoort een moderne ruimte bij voor dienstverlening en andere activiteiten, zoals raadsvergaderingen. Deze ruimte creëren we op de vernieuwde begane grond van het stadskantoor. Hier brengen we alle diensten en activiteiten van de gemeente samen onder één dak. Zo verbeteren we de dienstverlening, werken we efficiënter samen en ontstaat er een gastvrije plek waar je elkaar kunt ontmoeten.
De vernieuwing van het stadskantoor is een groot project, dat in twee delen wordt uitgevoerd. De eerste fase van de verbouwing start medio februari en duurt tot eind juni. Daarna start de tweede fase, die begin 2026 wordt afgerond.
Tijdens de verbouwing blijft het stadskantoor gewoon open en blijft de dienstverlening zoals je van ons gewend bent. Maar er gaan wel dingen veranderen. Op deze pagina vind je meer informatie over de verbouwing, de exacte planning van het project en de gevolgen voor jou als inwoner van Etten-Leur.
Hieronder vind je een infographic met de planning en stappen in het proces. Ook kun je een impressieboek van het definitief ontwerp bekijken. Tenslotte staat hier een video met een rondleiding door het vernieuwde stadskantoor.
Klik en bekijk meer!
Bekijk hier de planning
Algemene indruk van het ontwerp
Bekijk de video
Roosendaalseweg 4 4875 AA Etten-Leur Tel: 14 076
Postbus 10100 4870 GA Etten-Leur
Projecten Thema's Over deze site Inloggen voor medewerkers Archiefweb
Vragen over Etten-Leur Maken we Samen? Laat het ons weten via het contactformulier.
Contactformulier
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.